Zvyšující se složitost zařízení a procesů vyžaduje vysoce specializovanou pracovní sílu a trvalou spolupráci mezi prodejci a zákazníky při údržbě a optimalizaci zařízení v terénu. Proto se i my snažíme přinášet možnosti, jak zefektivnit naše servisní služby.
Posunuli jsme hranice našeho servisu a podpory zákazníkům
Chytré brýle AYES umožňují našim servisním technikům kooperovat v reálném čase nezávisle na místě, kde se zrovna nacházejí. To přináší našim zákazníkům nejen snížení nákladů na servis, ale také rychlejší diagnostiku problémů a sníženou dobu řešení, a to až o 40 %.
Přínosy pro zákazníky:
- Snížení nákladů díky zkrácení doby řešení problému a počtu vyjíždějících techniků
- Lepší inspekční program a vzdálená spolupráce
- Okamžité sdílení servisní postupů mezi týmy v reálném čase
- Rychlejší diagnostika problémů s opravami
- Video záznam servisního zásahu
- Kontrola kvality